«Hummer og kanari» i august.

På fotobloggen min denne gangen legger jeg ut noen bilder jeg har fanget på brikken i august måned. Det er naturbilder fra sykkelturen vår i Vestby, Trysil, som er ei lita fin grend 17 km vestover fra Innbygda. Jeg elsker å gå i naturen i mitt eget nærområde, så det er bilder derfra også. Blomster i alle varianter får jeg aldri nok av, enten det er i naturen eller fra vår egen hage. Fra huset vi bor i har vi fantastisk flott utsikt mot Trysilfjellet, «bygdas gull». En kveld da sola hadde gått ned var det orange fine skyer over fjellet. Når vi besøker familien på Gjøvik, er det stor stas å avlegge vakre Eiktunet et besøk, der er det mange gamle hus og bygninger. Jeg liker detaljer, så det blir et vindu med blomster jeg tar med her (Eiktunet). Nordlyset, som min mann og jeg liker å «jakte»på med kameraene, er så flott. Sannelig kan nordlyset her i Trysil også slå til med et magisk skue. Jeg har ikke sett nordlyset så sterkt og vakkert som det var her for noe netter siden. Jeg liker meg veldig godt i Bittermarka som ligger nord for Trysil. En kveld reiste min mann og jeg dit for å se solnedgangen. Finnes det noe bedre enn å komme seg til fjells.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én tanke på “«Hummer og kanari» i august.

Legg igjen en kommentar

