Vår i lufta…..bilder fra nærområdet mitt.

Nå våres det og snøsmeltingen er i gang. Våren er et eventyr synes jeg, døgnet blir lengre og lysere. Fuglene kvitrer og alt i naturen begynner å våkne til liv. Jeg føler det samme, får liksom mer energi.  Denne gangen vil jeg vise noen bilder fra mitt nærområde. På en av turene traff vi på en liten krabat, nemlig ekornet som satt oppe i treet ved elvebredden.  Bildene jeg viser er tatt for et par dager siden.

Trysilfjellet sett fra Bjønnåsen.

Trysilfjellet sett fra Bjønnåsen.

 

Trysilfjellet sett fra Ås/Bergevegen.

Trysilfjellet sett fra Ås/Bergevegen.

 

Solnedgang over fjellet.

Solnedgang over fjellet.

 

Solnedgang.

Solnedgang.

 

Trysilelva.  ( Strandvollbrua)

Trysilelva. ( Strandvollbrua)

 

Elveisen

Elveisen

 

Vårstemning.

Vårstemning.

 

Is og dråper speiler seg i elva.

Is og dråper speiler seg i elva.

 

"Blått"

«Blått»

Ekornet  ser meg.

Ekornet ser meg.

 

Ekornet med konglen i munn.

Ekornet med konglen i munn.

 

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

